Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Tack för oss! (från Jonna och Jenny som dygnar)

Av jonna jenny - 26 april 2011 16:12

Detta blir sista inlägget för denna blogg!

Både Jonna och jag förstod i början att vissa folk skulle bli avundsjuka, kommentera elaka saker osv. Ändå så är det faktiskt inte nödvändigt att göra det...

Det är mycket tråkigt att blogga när man får massa skit och folk inte tror en, vad ska vi göra liksom? Det spelar i vart fall ingen roll, vi kommer starta en ny blogg som vi håller hemlig. Onödigt att få elaka kommentarer på den också... och tro det eller ej, vi blir faktiskt rent ut sagt ledsna av att få sådana kommentarer. Så det bästa för oss är att bara ta bort den här bloggen och starta om på en annan som ni förmodligen inte kommer läsa, där besparade vi er tid att kommentera en elak kommentar, varsågod!


Tack åt er som varit snälla och inte kommenterat elakt/avundsjukt osv.

Kramar från Jonna och Jenny!

 

 
 
Ingen bild

jhannii

26 april 2011 16:26

nej, sluta inte att blogga:(

 
Felicia

Felicia

26 april 2011 16:48

Nej!Jag som precis hade börjat följa eran blogg :'(

http://feliciaholmstedt.blogg.se

 
Ingen bild

aicia

26 april 2011 16:58

men vad kommer er nya blogg heta? det är så roligt att följa ert liv i USA!!

 
Ingen bild

jesi

26 april 2011 18:30

jaag håller heelt me aicia!!! de e ju så coolt att följa er när ni e i usa lixom :) mkt intressant om hur ni har de där o så :)
blev jätte lessen när ni skulle sluta "/

 
klara

klara

26 april 2011 18:57

Nej skojar ni! Eran blogg är hur bra som helst med livet i USA och allt! Kan ni inte berätta för mig (; ! Ska bara säga eran blogg var skitbra!

http://klaracecilia.blogg.se

 
Karolina

Karolina

26 april 2011 19:38

Neej!! Eran blogg är ju en av dom bästa jag läst. Snälla sluta inte att blogga:( :(

http://mylifes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida, som vanligt ^^

26 april 2011 21:08

ånej! Eran blogg är ju riktigt bra o det är intressant att läsa om några som bor utomlands! :(

 
linnéa

linnéa

26 april 2011 22:14

NEEJ! jag som blivit så besatt av eran underbara, inspirerande blogg! Hoppas att ni startar en blogg för oss som diggar er! Stå på er och ignorera allt elakt. ni är bäst! <3

http://neaajohansson.blogg.se

 
Ingen bild

Amanda :)

27 april 2011 09:05

Jag som dom ovan är också besatt är och kollar minst 2 gånger per dag om ni skrivit och jag räknar ut timmarna vd klockan är hos er om ni kan ha bloggat då! Det finns inte nÅgon så här intressant blogg om livet i usa. Sjukt tråkigt att man inte får läss eran mer :(

 
lovisa

lovisa

27 april 2011 09:39

nej! hade precis börjat följa eran blogg...

http://lovisalofvenberg.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

27 april 2011 22:27

NEEJ! :''( jag älskar er blogg, snälla sluta inte! Jag ber er! det är sjukt intressant att läsa och ni har så jävla fina bilder alltid! PLEASE! <3

 
Ingen bild

johanna

27 april 2011 22:27

och var är alla inlägg? :( jag har nog missat massa :'(

 
Ingen bild

linnéa

4 maj 2011 21:54

Hade ju precis börjat följa eran blogg!
Kollade vad ni gjorde osv. Man får ju även så bra förslag på vad man kan göra när man åker till USA!

 
Custuz

Custuz

8 maj 2011 15:57

Nej, men sluta inte! jag kmmenterade så en gång - för att jag faktiskt tyckte att ni skrev lite konstigt en gång, men ni gör som ni vill. synd bara ...

http://custuzs.blogspot.com

 
Custuz

Custuz

8 maj 2011 16:04

Ifall ni tjejer vill veta varför vissa skrev sådanan kommentarer (för jag har sätt flera. Så är det för att i början när ni bloggade betonade ni på helt fel sätt.

Jag vet mycket om att skriva och hur man skriver för att bli uppfattad på olika sätt. Och när ni började blogga skrev ni på ett sätt där ni framstod som lite "bortskämda". Men sedan bättrade ni er. Och inläggen på slutet var inte alls så!

Jag är säker på att ni är toppen-tjejer, men jag ville bara förklara varför många uppfattade er så. För det handlar om att presentera sig på rätt sätt. Tro mig jag vet.

Vill bara att ni ska veta (om ni fortfarande kollar kommentarerna) att efter ett tag ändrade jag uppfatting om er. Just so you know ...

jag tar tillbaka min kommentar ...

http://custuzs.blogspot.com

 
Ingen bild

vilma

13 maj 2011 16:42

älskade er blogg verkligen
asballt att läsa om livet i usa, jag älskade kläderna, miljön, ALLT!

 
johanna

johanna

29 maj 2011 20:00

om ni fortfarande kollar här så vill jag att ni ska veta att jag tittar in här 1-2 ggr i veckan i hopp om att ni är tillbaka.... <3

http://jjohannasplace.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards